Известие

Collapse
No announcement yet.

датчик температура въздух

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • датчик температура въздух

    Има ли такъв датчик при туин спарк моторите и ако има къде се намира, че ме гложди ако ми прави номера нещо да го сменям да съм сигурен че е ОК. И още нещо свързано с температурата на въздуха-винаги ли постъпващия въздух идва от едно и също място или съществува някав клапан който разпределя примерно зимата да смуче по топъл а лятото по хладен Може да ви се сторят малко тапички тези въпроси но ми е интересно да знам как работи колата ми Поздрави
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

  • #2
    Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
    Има ли такъв датчик при туин спарк моторите и ако има къде се намира, че ме гложди ако ми прави номера нещо да го сменям да съм сигурен че е ОК. И още нещо свързано с температурата на въздуха-винаги ли постъпващия въздух идва от едно и също място или съществува някав клапан който разпределя примерно зимата да смуче по топъл а лятото по хладен Може да ви се сторят малко тапички тези въпроси но ми е интересно да знам как работи колата ми Поздрави
    Датчика за температурата на входящия въздух се намира в дебитомера ти. И въздуха минава винаги през едно и също място.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      благодаря колега
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Comment


      • #4
        Да не се отплеснеш да слагаш някакъв резистор за да заблуждаваш екуто че въздуха е по студен, че чух лоши отзиви от подобни волтопроменящи изцепки....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Да не се отплеснеш да слагаш някакъв резистор за да заблуждаваш екуто че въздуха е по студен, че чух лоши отзиви от подобни волтопроменящи изцепки....
          Що бе? Ще буха повечко гориво... ще понавървява
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Що бе? Ще буха повечко гориво... ще понавървява
            Остъй ти тая работа.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              не далеч съм от тази мисъл, просто ми беше любопитно
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Да не се отплеснеш да слагаш някакъв резистор за да заблуждаваш екуто че въздуха е по студен, че чух лоши отзиви от подобни волтопроменящи изцепки....
                Аз това съм си го мислил но за датчика на температурата на водата защото той би тярбвало ако двигателя е студен сместа да е по богата от колкото само ако въздуха е по студен. И си го мисля дали не може де се сложи още един датчик някъде на студено в коша на мотора и да се превключва с ключе или нещо подобно. Обаче изникват няколко въпроса първо тярбва да се вземе и замести стойноста за компа на колата а тази на таблото да си остане от датчика на двигателя.Второ е дели двигателя не се спува софтуерно когато температурата му е ниски и как да стане превключването че да не се записва грешка защото след превключване за момент компа на колата няма даима връзка с датчика и ще запише грешка.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment

                Working...
                X